OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hvordan bestiller jeg tur?
Du bestiller tur med oss via epost. Du kan alltid ringe oss med generelle spørsmål, men alle bestillinger må vi ha skriftlig på epost. Alt av tilbud, bestillingsbekreftelser, fakturaer og så videre vil komme fra oss på epost.

For å fullføre en bestilling trenger vi følgende informasjon:
Fullt navn, slik som dette står i passet ditt (veldig VIKTIG).
Din adresse.
Mobiltelefonnummer, slik at vi kan komme i kontakt med deg både før og under reisen, om nødvendig.

NB!
Kjøper du flybilletter via oss, er det helt essensiellt at du oppgir korrekt navn i henhold til pass. Er det ikke samsvar mellom navn i passet og navn på flybilletten kan du bli nektet adgang på flyet og risikerer å enten ikke komme med eller måtte kjøpe ny flybillett på stedet - for egen regning!

Kan jeg betale med kort?
Spa og helsereiser har per dato dessverre ingen betalingsløsning for kortbetalinger.

Bør vi har forsikring?
Alle som reiser anbefales på det sterkeste å alltid ha en gyldig reiseforsikring! Vi forhandler per i dag ikke reiseforsikringer, men vi håper å kunne ha et tilbud om dette i fremtiden.

Hvordan kansellerer jeg min bestillte tur?
Alle kanselleringer gjøres skriftlig på epost. Vær oppmerksom på eventuelle avbestillingsregler og tidsfrister. Alt dette er oppgitt på tilbudet du har fått tilsendt fra oss.

Hva er ankomstservice?
Ankomstservice er rett og slett at du blir møtt på flyplassen av en av våre hyggelige ansatte på destinasjonen. Han/hun vil ta dere til hotellet, gi dere praktisk informasjon, hjelpe med eventuelle spørsmål og ting dere måtte trenge osv. Vi er alltid tilgjengelig på telefon - 24t i døgnet for våre kunder - samt at vi aldri er langt unna ved behov.

Trenger vi visum?
Nei! Alle de baltiske landene er EU medlemmer og medlem av Schengen området, så det er åpne grenser og ingen visumplikt.

Kan jeg bruke Euro?
Du kan kun bruke det enkeltes lands offisielle valuta. Disse er som følger:
Estland (Tallinn): Euro
Latvia (Riga): Lats, men fra 01.01.2014 Euro
Litauen (Vilnius, Palanga): Litas. Ingen Euro!

Hvorfor skal jeg reise med dere fremfor noen andre?
Vi mener at det å reise med Spa og helsereiser gir det den beste kombinasjonen av kundeservice, tilgjengelighet og pris. Vi strekker oss litt ekstra for å imøtekomme akkurat dine behov og ønsker. Vi svarer raskt, vi har tett oppfølging, vi er alltid tilgjengelige og sist med ikke minst, så mener vi at vi tilbyr noe av markedets beste priser. Test oss, sammenlign gjerne!

I tillegg til dette så har vi både Norske og Litauiske eiere, noe som gir det beste fra to verdener. Vi har lokalt ansatte i Tallinn, Riga og Vilnius, og kan således gi en helt annen oppfølging og service enn andre, samt at vi kan navigere de lokale kulturelle forskjellene og sikre de beste produktene og tjenestene for deg.